П`ятниця, 29-Березня-2024, 00:56

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог матеріалів | Регистрация | Вход
Меню сайта

Категорії розділу
Методична робота [53]
Навчальні предмети [52]
Завдання учням [3]

Батькам
  • Поради по вихованню дитини
  • Чарівна сила похвали
  • Поради батькам
  • Про порядок закінчення 2010-2011 навчального року
  • Майбутнім першокласникам
  • Інформаційна система "Конкурс"

  • Методичний портал

    «Методичний портал»


    Учителям
  • Рекомендації про вивчення шкільних дисциплін у 2011-12н.р.
  • Перший урок 2011-2012 н.р.
  • Про закінчення 2011-2012 н.р.
  • Структура 2011-2012 н.р.
  • Про закінчення 2010-2011 навчального року
  • Про ведення класного журналу
  • Педагогічне навантаження
  • Про атестацію педпрацівників
  • Рекомендації по роботі над проблемою
  • Навчальні програми для 10-11 класів
  • Навчальні програми для 5-9 класів
  • Структура 2010-2011навчального року
  • Анотований перелік навчальних програм спецкурсів і курсів за вибором
  • Короткий термінологічний словник з інноваційних педагогічних технологій

  • Наше опитування
    Хто Ви?
    Всього відповідей: 94

    Пошук

    Veter myzik

    Програми

    Akvarium

    Курс валют

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли

    Всього матеріалів в каталозі: 106
    Показано матеріалів: 91-100
    Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 11 »

    Педагогічне навантаження

    Педагогічне навантаження

    Педагогічне навантаження вчителя загальноосвітнього навчального закладу незалежно від підпорядкування, типу та форми власності - це час, призначений для здійснення навчально-виховного процесу.


    Читати далі

    Матеріали вчителям | Переглядів: 4540 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 28-Листопада-2010

    Перелік ключових компетентностей, визначений українськими педагогами

    Перелік ключових компетентностей, визначений українськими педагогами (За матеріалами дискусій, організованих в рамках проекту ПРООН "Освітня політика та освіта "рівний-рівному", 2004р.)

    Читати далі


    Робота над проблемою | Переглядів: 1557 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 28-Листопада-2010

    Цією Інструкцією визначається порядок ведення класного журналу та оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

    Читати далі

    Матеріали вчителям | Переглядів: 5255 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 17-Листопада-2010

    Реалізація компетентнісного підходу в 5 класі

    Стратегія модернізації освіти передбачає поліпшення якості освіти. Одним зі шляхів оновлення змісту освіти є впровадження компетентнісного підходу до організації навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах.

    Дані таблиці відбивають структуру категорій предметних компетентностей за предметами та предметними галузями в 5-му класі 11-річної школи.

    Докладніше...

    Матеріали вчителям | Переглядів: 824 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 16-Листопада-2010

    Рекомендації щодо організації роботи 
    науково-методичної проблеми області «Педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості»

    І. Основні пріоритети:

    1. Системне відстеження психолого-педагогічного статусу учнів та динаміки їх розвитку.
    2. Моніторинг якості навчання та життєвої компетентності школяра.
    3. Запровадження гнучких моделей організації навчальне - виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.
    4. Науково-методичне забезпечення переходу до профільного навчання.
    5. Використання  технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів.
    6. Впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів.
    7. Формування позитивної мотивації до навчання та вибору майбутньої професії.
    8. Допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості.
    9. Розвиток інноваційного потенціалу інтелектуально обдарованих дітей.
    10. Включення   в  освітній  та інформаційний простір дітей з особливими
    погребами.
    11. Зміцнення фізичного, психічного та психологічного  здоров'я  молоді, запровадження здоров’єзберігаючих освітніх технологій.
      12. Організаційно-педагогічне забезпе­чення рівного доступу до якісної освіти.

    ІІ. Спрямувати роботу психологічної служби на:

    Читати далі


    Матеріали вчителям | Переглядів: 3088 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 16-Листопада-2010

    Короткий термінологічний словник з інноваційних педагогічних технологій

    Авторитарне (лат. autoritas — влада, вплив) виховання — педагогічна концепція, яка передбачає підкорення вихованця волі вихователя. Придушуючи ініціативу і самостійність, А. в. перешкоджає розвитку індивідуальності дитячої особистості, призводить до її нівелювання, виникнення конфронтації між педагогом і дітьми.

    Читати далі

    Матеріали вчителям | Переглядів: 5415 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 16-Листопада-2010

    Етапи роботи над проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»


    Читати далі
    Робота над проблемою | Переглядів: 3378 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 16-Листопада-2010

    Ми живемо у динамічному світі, що дуже швидко змінюється. Ці зміни стосуються усіх сфер нашого буття: техніки, що нас оточує, політики, яку проводять світові держави, цінностей, на які орієнтуються люди. Наше життя стало безперервним процесом адаптації, і саме від адаптаційного потенціалу особистості у значній мірі залежать її успіх та  можливості самореалізації.

    Читати далі
    Робота над проблемою | Переглядів: 2084 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 16-Листопада-2010

    Педагогічне забезпечення креативного навчального закладу

    При вирішенні проблеми педагогічного забезпечення креативна педагогічна система базується на положенні про його вирішальну роль у визначенні результативності діяльності закладу. Виходячи з цього, до вчителів креативного навчального закладу ставляться високі вимоги.

    При комплектації педагогічного колективу директор виходить з того, що вчителям повинні бути властиві:

    • дружелюбність і чуйність;
    • уміння розібратися в психологічних особливостях обдарованих дітей, відчуття їх потреб, інтересів, розуміння нахилів, терпіння;
    • досвід роботи з дітьми (в тому числі і своїми особистими);
    • високий рівень інтелекту;
    • широке коло інтересів і вмінь;
    • наявність крім педагогічної ще якоїсь освіти;
    • живий, активний характер;
    • розвинене почуття гумору, але без сарказму;
    • гнучкість до перегляду своїх поглядів, постійному самовдосконаленню;
    • готовність до виконання найрізноманітніших обов'язків, зв'язаних з навчанням обдарованих дітей;
    • творчий нетрадиційний світогляд;
    • висока цілеспрямованість;
    • здібність до самоаналізу, самооцінки
    • хороше здоров'я, життєстійкість;
    • спеціальна післявузівська підготовка до роботи з обдарованими дітьми і готовність до подальшого придбання спеціальних знань.

    Готовність педагога працювати в креативному навчальному закладі передбачає також наявність у нього теоретичних знань і професійних знань та умінь:

    • здатність будувати індивідуалізоване навчання при узгодженні з результатами психологічного діагностичного обстеження дитини;
    • використовувати концептуальну модель обдарованості, що допомагає охопити всі складності і тонкощі навчально-виховного процесу;
    • розробляти та модифікувати навчальні програми;
    • стимулювати пізнавальні, творчі здібності учнів;
    • консультувати учнів і оцінювати їх успіхи.

    Принципово важливою умовою визнання професійної концептуальної відповідності педагога в креативній педагогічній системі є:

    • наявність педагогічної системи, що забезпечує креативний навчально-виховний процес;
    • відкритість педагога до нового і здатність гнучко вдосконалювати свою педагогічну систему;
    • готовність педагога до безкорисливих проявів.
    Робота над проблемою | Переглядів: 1196 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 16-Листопада-2010

    Міністерство освіти і науки доводить до відома місцевих органів управління освітою, та керівників загальноосвітніх навчальних закладів типові навчальні плани на 2010/2011 навчальний рік.

    Про це йдеться у Листі МОН №1/9-543 від 10 серпня 2010 року.

    Як зазначається у документі, робочі навчальні плани на 2010/2011 навчальний рік складаються:

    Для 1-4, 5-9 та 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів – за Типовими навчальними планами перерахованими у листі Міністерства освіти і науки від 05.03.10 №1/9-143 "Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2010/2011 навчальний рік".

    Для 10-х класів – за Типовими планами для загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, які наразі готуються до затвердження в Міністерстві освіти і науки.

    Типові навчальні плани складені відповідно до Державного стандарту повної загальної середньої освіти, враховують вимоги Концепції профільного навчання щодо організації навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах.

    Типовими навчальними планами старшої школи передбачається реалізація освітніх галузей Базового навчального плану через навчальні предмети і курси. Вони охоплюють інваріантну складову, сформовану на державному рівні, яка є спільною для всіх загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від підпорядкування і форм власності, та варіативну складову.

    Міністерство освіти і науки доводить до відома місцевих органів управління освітою, та керівників загальноосвітніх навчальних закладів типові навчальні плани на 2010/2011 навчальний рік.

    Про це йдеться у Листі МОН №1/9-543 від 10 серпня 2010 року.

    Як зазначається у документі, робочі навчальні плани на 2010/2011 навчальний рік складаються:

    Для 1-4, 5-9 та 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів – за Типовими навчальними планами перерахованими у листі Міністерства освіти і науки від 05.03.10 №1/9-143 "Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів на 2010/2011 навчальний рік".

    Для 10-х класів – за Типовими планами для загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня, які наразі готуються до затвердження в Міністерстві освіти і науки.

    Типові навчальні плани складені відповідно до Державного стандарту повної загальної середньої освіти, враховують вимоги Концепції профільного навчання щодо організації навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах.

    Типовими навчальними планами старшої школи передбачається реалізація освітніх галузей Базового навчального плану через навчальні предмети і курси. Вони охоплюють інваріантну складову, сформовану на державному рівні, яка є спільною для всіх загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від підпорядкування і форм власності, та варіативну складову.

    Лист МОН №1/9-543, додаток до листа (pdf)

    Наказ МОН України № 834 від 27.08.2010 р. "Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню"


    Матеріали вчителям | Переглядів: 998 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 16-Листопада-2010

    Ввійдіть або зареєструйтесь

    Корисні посилання
  • Мої знання
  • Освітній сайт Дніпропетровщини
  • Класна оцінка
  • ЗШ № 2
  • ЗШ № 3
  • ЗШ № 4
  • ЗШ № 5
  • ЦДТ "Надія"
  • Відділ освіти
  • Офіційний сайт міського голови
  • Міський відділ освіти виконавчого комітету Першотравенської міської ради
  • Міністерство освіти і Науки
  • Газета «Освіта України»
  • Освіта UA
  • Острів знань
  • Шкільна освіта
  • Освітній портал
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Сайти наших вчителів

    Пошук

    Міні-чат
    500

    Календар подій
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Погода
    Першотравенськ

    Випускникам
  • Все про ЗНО
  • Міністерство освіти і науки України
  • Перелік вищих навчальних закладів
  • Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Портал про ЗНО
  • Інформаційна система "Конкурс"

  • Учнівські конкурси
  • Фізичний конкурс «Левеня»
  • «Природознавча гра "Геліантус"»
  • Українознавча гра «Соняшник»
  • Конкурс по языкознанию «Русский медвежонок»
  • Природничий конкурс « Колосок»
  • Математичний конкурс «Кенгуру»
  • Конкурс «Бобер»

  • Можна користуватись

    Вверх
    Першотравенська ЗШ № 1 © 2024
    Використовуються технології uCoz