Субота, 21-Вересня-2019, 21:09

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог матеріалів | Регистрация | Вход
Меню сайта

Категорії розділу
Методична рада [0]
Робота над проблемою [8]
Матеріали вчителям [29]
Класному керівнику [6]
Нормативні матеріали [4]
Виховна робота [3]
Учнівське самоврядування [1]
Ювілеї та свята школи [1]
Психологічні тести [1]

Батькам
  • Поради по вихованню дитини
  • Чарівна сила похвали
  • Поради батькам
  • Про порядок закінчення 2010-2011 навчального року
  • Майбутнім першокласникам
  • Інформаційна система "Конкурс"

  • Методичний портал

    «Методичний портал»


    Учителям
  • Рекомендації про вивчення шкільних дисциплін у 2011-12н.р.
  • Перший урок 2011-2012 н.р.
  • Про закінчення 2011-2012 н.р.
  • Структура 2011-2012 н.р.
  • Про закінчення 2010-2011 навчального року
  • Про ведення класного журналу
  • Педагогічне навантаження
  • Про атестацію педпрацівників
  • Рекомендації по роботі над проблемою
  • Навчальні програми для 10-11 класів
  • Навчальні програми для 5-9 класів
  • Структура 2010-2011навчального року
  • Анотований перелік навчальних програм спецкурсів і курсів за вибором
  • Короткий термінологічний словник з інноваційних педагогічних технологій

  • Наше опитування
    Сколько Вам лет?
    Всього відповідей: 94

    Пошук

    Veter myzik

    Програми

    Akvarium

    Курс валют

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Методична робота » Матеріали вчителям

    Рекомендації щодо організації роботи науково-методичної проблеми області «Педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості»
    16-Листопада-2010, 19:16

    Рекомендації щодо організації роботи 
    науково-методичної проблеми області «Педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості»

    І. Основні пріоритети:

    1. Системне відстеження психолого-педагогічного статусу учнів та динаміки їх розвитку.
    2. Моніторинг якості навчання та життєвої компетентності школяра.
    3. Запровадження гнучких моделей організації навчальне - виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.
    4. Науково-методичне забезпечення переходу до профільного навчання.
    5. Використання  технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів.
    6. Впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів.
    7. Формування позитивної мотивації до навчання та вибору майбутньої професії.
    8. Допомога учням в оволодінні стратегією життєвого проектування та самореалізації особистості.
    9. Розвиток інноваційного потенціалу інтелектуально обдарованих дітей.
    10. Включення   в  освітній  та інформаційний простір дітей з особливими
    погребами.
    11. Зміцнення фізичного, психічного та психологічного  здоров'я  молоді, запровадження здоров’єзберігаючих освітніх технологій.
      12. Організаційно-педагогічне забезпе­чення рівного доступу до якісної освіти.

    ІІ. Спрямувати роботу психологічної служби на:

    • створення цілісної системи психолого-педагогічного супроводу особистості учня на всіх етапах його розвитку;
    • систематичне відстеження психолого-педагогічного статусу учнів та динаміки їх психічного розвитку в процесі навчання;
    • створення соціально-психологічних умов для розвитку особистості та успішного навчання;
    • створення соціально-психологічних умов для надання допомоги учням, що мають проблеми у навчанні та психологічному розвитку;
    • психологічну підтримку стандартизації і профілізації освіти;
    • забезпечення класних керівників, вчителів даними психолого-педагогічних досліджень   особистості   учнів, рекомендаціями щодо стратегії і тактики педагогічних впливів на них;
    • вдосконалення системи моніторингових психологічних досліджень.

    III. Наукове-методичне забезпечення впровадження технологій продуктив­ного навчання

    Основу педагогічної стратегії розвитку інноваційної особистості складає побудова продуктивної особистісно-орієнтованої системи навчання, яка спирається на такі вихідні положення:
    • пріоритет індивідуальності, самоцінності, самобутності дитини як активного носія суб'єктивного досвіду, що склався за­довго до впливу спеціально організова­ного навчання в школі;
    • при конструюванні та реалізації освітнього процесу потрібна особлива робота вчителя для виявлення
    суб'єктивного досвіду кожного учня;
    • в освітньому процесі відбувається «зустріч» суспільне - історичного досвіду, що задається навчанням та суб'єктивного досвіду учня;
    • розвиток учня як особистості (його соціалізація)відбувається на тільки шляхом оволодіння ним нормативною діяльністю, а й через постійне збагачення, перетворення суб'єктивного досвіду як важливого джерела власного розвитку;
    • головним результатом учня повинно бути формування пізнавальних здібностей на основі оволодіння відповідними знаннями та уміннями.

    Шкільним методичним об'єднан­ням рекомендувати:

    1. На засіданнях ШМО розглянути теоретичні положення стратегії розвитку інноваційної особистості:
    • поняття інноваційна особистість;
    • поняття життєвої і освітньої ком­петентності школяра;
    • теорію психологічного супроводу розвитку особистості;
    • теоретичні основи методик і техно­логій продуктивного навчання;
    • методики впровадження інформа­ційних технологій навчання

    2. Глибоко вивчити зміст галузей Дер­жавного стандарту освіти з метою побу­дови навчального процесу на якісно новому рівні на основі компетентнісного підходу до навчання учнів, впровадження продуктивних технологій навчання.

    3. Ґрунтовно проаналізувати роботу вчителів-предметників за роки роботи над попередньою науково-методичною проблемою області.

    4. Провести діагностику рівня теоре­тичних і психологічних знань з питань основних положень технологій продуктив­ного навчання психологічного супроводу розвитку учня.

    5. Провести всебічний аналіз резуль­татів освітнього процесу з предмету, забез­печення вчителями досягнення всіма учнями рівня державного стандарту освіти, створення умов для навчання на продвинутому рівні учням з високими навчальними можливостями.

    6. Спрямувати роботу ШМО на підвищення якості навченості учнів на основі проблемного аналізу даних моніторингових досліджень рівня предметної підготовки, результатів ДПА через технологізацію навчального процесу і впровадження компетентнісного підходу до навчання.

    7. Провести експертизу нових додаткових навчальних курсів і програм, освітніх технологій і методик, які використовують вчителі.

    Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

    Категорія: Матеріали вчителям | Додав: admin
    Переглядів: 2555 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
    Ввійдіть або зареєструйтесь

    Корисні посилання
  • Мої знання
  • Освітній сайт Дніпропетровщини
  • Класна оцінка
  • ЗШ № 2
  • ЗШ № 3
  • ЗШ № 4
  • ЗШ № 5
  • ЦДТ "Надія"
  • Відділ освіти
  • Офіційний сайт міського голови
  • Міський відділ освіти виконавчого комітету Першотравенської міської ради
  • Міністерство освіти і Науки
  • Газета «Освіта України»
  • Освіта UA
  • Острів знань
  • Шкільна освіта
  • Освітній портал
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Сайти наших вчителів

    Пошук

    Міні-чат
    500

    Календар подій
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Погода
    Першотравенськ

    Випускникам
  • Все про ЗНО
  • Міністерство освіти і науки України
  • Перелік вищих навчальних закладів
  • Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Портал про ЗНО
  • Інформаційна система "Конкурс"

  • Учнівські конкурси
  • Фізичний конкурс «Левеня»
  • «Природознавча гра "Геліантус"»
  • Українознавча гра «Соняшник»
  • Конкурс по языкознанию «Русский медвежонок»
  • Природничий конкурс « Колосок»
  • Математичний конкурс «Кенгуру»
  • Конкурс «Бобер»

  • Можна користуватись

    Вверх
    Першотравенська ЗШ № 1 © 2019
    Використовуються технології uCoz