Четвер, 28-Березня-2024, 22:27

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | | Регистрация | Вход
Меню сайта

Категорії розділу
Новини [6]
Батькам [14]
Учням [8]

Батькам
  • Поради по вихованню дитини
  • Чарівна сила похвали
  • Поради батькам
  • Про порядок закінчення 2010-2011 навчального року
  • Майбутнім першокласникам
  • Інформаційна система "Конкурс"

  • Методичний портал

    «Методичний портал»


    Учителям
  • Рекомендації про вивчення шкільних дисциплін у 2011-12н.р.
  • Перший урок 2011-2012 н.р.
  • Про закінчення 2011-2012 н.р.
  • Структура 2011-2012 н.р.
  • Про закінчення 2010-2011 навчального року
  • Про ведення класного журналу
  • Педагогічне навантаження
  • Про атестацію педпрацівників
  • Рекомендації по роботі над проблемою
  • Навчальні програми для 10-11 класів
  • Навчальні програми для 5-9 класів
  • Структура 2010-2011навчального року
  • Анотований перелік навчальних програм спецкурсів і курсів за вибором
  • Короткий термінологічний словник з інноваційних педагогічних технологій

  • Наше опитування
    Хто Ви?
    Всього відповідей: 94

    Пошук

    Veter myzik

    Програми

    Akvarium

    Курс валют

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » 2011 » Травень » 19 » Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти
    11:00
    Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти

    Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти


    Наказ МОНмолодьспорт №329 від 13.04.11 року

    МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

    НАКАЗ

    №329 від 13 квітня 2011 року

    Зареєстровано
    в Міністерстві юстиції України
    11 травня 2011 р.
    за №566/19304

    Про затвердження Критеріїв
    оцінювання навчальних досягнень учнів
    (вихованців) у системі загальної середньої освіти

    Відповідно до статті 34 Закону України "Про загальну середню освіту", постанови Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 №778 "Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад" та з метою додержання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів наказую:

    1. Затвердити Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, що додаються.

    2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.):

    2.1. Подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.

    2.2. До 01.08.2011 розробити вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) з предметів інваріантної складової навчального плану.

    3. Розмістити цей наказ на офіційному веб-сайті Міністерства та на освітньому порталі "Єдине освітнє інформаційне вікно України".

    4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Б.М.Жебровського.

    Міністр       Д.В.Табачник

    ЗАТВЕРДЖЕНО
    Наказ Міністерства освіти і науки,
    молоді та спорту України
    13.04.2011 №329

    Зареєстровано
    в Міністерстві юстиції України
    11 травня 2011 р. за №566/19304

    КРИТЕРІЇ
    оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти

    1. Ці Критерії визначають загальні підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів (вихованців) (далі - учні) у системі загальної середньої освіти та встановлюють відповідність між вимогами до знань, умінь і навичок учнів та показником оцінки в балах відповідно до рівнів навчальних досягнень.

    2. Ці Критерії реалізуються в нормах чотирьох рівнів досягнень: початковий, середній, достатній, високий (додатки 1 та 2).

    Перший рівень - початковий. Відповідь учня (учениці) фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення.

    Другий рівень - середній. Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, виконує завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.

    Третій рівень - достатній. Учень (учениця) знає істотні ознаки понять, явищ, зв'язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням тощо), вміє робити висновки, виправляти допущені помилки. Відповідь учня (учениці) правильна, логічна, обґрунтована, хоча у ній бракує власних суджень.

    Четвертий рівень - високий. Знання учня (учениці) є глибокими, міцними, системними; учень (учениця) вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його (її) навчальна діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію.

    Кожний наступний рівень вимог вбирає в себе вимоги до попереднього, а також додає нові.

    3. За цими Критеріями оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів на уроках і вдома, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної, зокрема індивідуальне, групове та фронтальне опитування; письмової, зокрема самостійні та контрольні роботи, тестування; графічної, зокрема робота з діаграмами, графіками, схемами, контурними картами; практичної, зокрема виконання різних видів експериментальних досліджень та навчальних проектів, робота з біологічними об'єктами, виготовлення виробів.

    При визначенні рівня навчальних досягнень учнів враховуються:

    • характеристики відповіді: правильність, логічність, обґрунтованість, цілісність;
    • якість знань;
    • сформованість загальнонавчальних та предметних умінь і навичок;
    • рівень володіння розумовими операціями: вміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;
    • вміння виявляти проблеми та розв'язувати їх, формулювати гіпотези;
    • самостійність оцінних суджень.

    4. Обов'язковому оцінюванню підлягають навчальні досягнення учнів з предметів інваріантної складової навчального плану закладу.

    У першому класі дається словесна характеристика знань, умінь і навичок учнів. У наступних класах оцінювання здійснюється за 12-бальною системою (шкалою) і його результати позначаються цифрами від 1 до 12. За рішенням педагогічної ради навчального закладу може надаватися словесна характеристика знань, умінь і навичок учнів другого класу.

    У випадку невідповідності рівня навчальних досягнень учня (учениці) цим Критеріям позначається "не атестований".

    Особливості оцінювання навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства.

    5. Заклад може використовувати інші системи оцінювання навчальних досягнень учнів за погодженням з місцевими органами управління освітою. При цьому оцінки з навчальних предметів за семестри, рік, результати державної підсумкової атестації переводяться у бали відповідно до цих Критеріїв.

    До інших систем оцінювання може відноситися рейтингова система, яка сприяє формуванню ключових компетентностей і створює можливості для:

    • підвищення мотивації учнів до самонавчання та самооцінювання;
    • розширення можливості в індивідуальній підготовленості учнів на кожному етапі навчального процесу;
    • підвищення об'єктивності оцінювання не лише протягом навчального року, а й за весь період навчання;
    • градації значущості балів, які отримують учні за виконання різних видів робіт (самостійна робота, підсумкова робота, творча робота, олімпіади, виставки, конкурси творчих робіт, науково-дослідні й художні проекти, діяльність в органах учнівського самоврядування, у соціально-корисних проектах тощо).

    З метою оцінювання індивідуальних досягнень учнів може бути використаний метод оцінювання портфоліо.

    Портфоліо - це накопичувальна система оцінювання, що передбачає формування уміння учнів ставити цілі, планувати і організовувати власну навчальну діяльність; накопичення різних видів робіт, які засвідчують рух в індивідуальному розвитку; активну участь в інтеграції кількісних і якісних оцінок; підвищення ролі самооцінки.

    Таке оцінювання передбачає визначення критеріїв для включення учнівських напрацювань до портфоліо; форми подання матеріалу; спланованість оцінного процесу; елементи самооцінки з боку учня тощо.

    Впровадження рейтингової системи оцінювання та методу оцінювання - портфоліо здійснюється з урахуванням рекомендацій МОНмолодьспорту.

    Директор департаменту загальної середньої
    та дошкільної освіти       О.В.Єресько

    Додатково див.:

    За матеріалами: Освіта.ua
    Дата публікації: 18.05.2011


    Переглядів: 1313 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Ввійдіть або зареєструйтесь

    Корисні посилання
  • Мої знання
  • Освітній сайт Дніпропетровщини
  • Класна оцінка
  • ЗШ № 2
  • ЗШ № 3
  • ЗШ № 4
  • ЗШ № 5
  • ЦДТ "Надія"
  • Відділ освіти
  • Офіційний сайт міського голови
  • Міський відділ освіти виконавчого комітету Першотравенської міської ради
  • Міністерство освіти і Науки
  • Газета «Освіта України»
  • Освіта UA
  • Острів знань
  • Шкільна освіта
  • Освітній портал
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Сайти наших вчителів

    Пошук

    Міні-чат
    500

    Календар подій
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Погода
    Першотравенськ

    Випускникам
  • Все про ЗНО
  • Міністерство освіти і науки України
  • Перелік вищих навчальних закладів
  • Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Портал про ЗНО
  • Інформаційна система "Конкурс"

  • Учнівські конкурси
  • Фізичний конкурс «Левеня»
  • «Природознавча гра "Геліантус"»
  • Українознавча гра «Соняшник»
  • Конкурс по языкознанию «Русский медвежонок»
  • Природничий конкурс « Колосок»
  • Математичний конкурс «Кенгуру»
  • Конкурс «Бобер»

  • Можна користуватись

    Архив записей

    Вверх
    Першотравенська ЗШ № 1 © 2024
    Використовуються технології uCoz