Середа, 18-Грудня-2024, 23:07

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Каталог матеріалів | Регистрация | Вход
Меню сайта

Категорії розділу
Методична рада [0]
Робота над проблемою [8]
Матеріали вчителям [29]
Класному керівнику [6]
Нормативні матеріали [4]
Виховна робота [3]
Учнівське самоврядування [1]
Ювілеї та свята школи [1]
Психологічні тести [1]

Батькам
  • Поради по вихованню дитини
  • Чарівна сила похвали
  • Поради батькам
  • Про порядок закінчення 2010-2011 навчального року
  • Майбутнім першокласникам
  • Інформаційна система "Конкурс"

  • Методичний портал

    «Методичний портал»


    Учителям
  • Рекомендації про вивчення шкільних дисциплін у 2011-12н.р.
  • Перший урок 2011-2012 н.р.
  • Про закінчення 2011-2012 н.р.
  • Структура 2011-2012 н.р.
  • Про закінчення 2010-2011 навчального року
  • Про ведення класного журналу
  • Педагогічне навантаження
  • Про атестацію педпрацівників
  • Рекомендації по роботі над проблемою
  • Навчальні програми для 10-11 класів
  • Навчальні програми для 5-9 класів
  • Структура 2010-2011навчального року
  • Анотований перелік навчальних програм спецкурсів і курсів за вибором
  • Короткий термінологічний словник з інноваційних педагогічних технологій

  • Наше опитування
    Ваше відношення до 12 бального оцінювання
    Всього відповідей: 55

    Пошук

    Veter myzik

    Програми

    Akvarium

    Курс валют

    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0

    Головна » Файли » Методична робота » Робота над проблемою

    У категорії матеріалів: 8
    Показано матеріалів: 1-8

    Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
    Креативність - головна якість успішних людей
    Робота над проблемою | Переглядів: 1410 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 03-Лютого-2011

    Лідія Даниленко
    "Інноваційні педагогічні технології"

    Рассматривается понятие "инновация", которое в последнее десятилетие активно вошло в образовательную практику. Важным является определение не только его сущности, но и структуры. Рассмотрены приоритетные инновационные педагогические технологий, применяемые в системе всеобщего среднего образования Украины, которые отражаются в базе образовательных  инноваций ЦИППО АПН Украины

    Читати далі

    Робота над проблемою | Переглядів: 1507 | Завантажень: 179 | Додав: admin | Дата: 21-Січня-2011

    Дичківська І.       Перейти на сайт
    Інноваційні педагогічні технології
    Навчальний посібник / К. : Академвидав, 2004.- 352 c.

    У навчальному посібнику розкрито загальні засади педагогічної інноватики, сутність і особливості педагогічної технології, інноваційної діяльності педагога, а також найпоширеніші у дошкільній і початковій освіті інноваційні педагогічні технології. Розглянуто різноманітні аспекти готовності педагога до інноваційної діяльності з урахуванням сучасних пріоритетів освіти.

    Навчальний посібник адресований студентам вищих навчальних педагогічних закладів, педагогам-практикам.

    Системні інноваційні педагогічні технології   

    • «Будинок вільної дитини» М. Монтессорі       
    • «Йєна-план-школа» П. Петерсена        
    • Антропософські школи Р. Штейнера   
    • «Школа успіху і радості» С. Френе       
    • «Школа для життя, через життя» Ж.-О. Декролі          
    • «Школа діалогу культур» В. Біблера    
    • Технології розвивального навчання:    
    • Технологія розвивального навчання Л. Занкова         
    • Технологія особистісно-розвивального навчання Ельконіна — Давидова   

    Модульні та локальні інноваційні педагогічні технології       

    • Технології раннього навчання М. Зайцева     
    • Технології раннього навчання Г. Домана        
    • Технологія розвитку творчої особистості Г. Альтшуллера     
    • Технологія фізичного виховання дітей М. Єфименка          
    Робота над проблемою | Переглядів: 4877 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 21-Січня-2011

    Тести по визначенню креативності
    Робота над проблемою | Переглядів: 1565 | Завантажень: 230 | Додав: admin | Дата: 30-Листопада-2010

    Перелік ключових компетентностей, визначений українськими педагогами

    Перелік ключових компетентностей, визначений українськими педагогами (За матеріалами дискусій, організованих в рамках проекту ПРООН "Освітня політика та освіта "рівний-рівному", 2004р.)

    Читати далі


    Робота над проблемою | Переглядів: 1599 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 28-Листопада-2010

    Етапи роботи над проблемою «Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»


    Читати далі
    Робота над проблемою | Переглядів: 3420 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 16-Листопада-2010

    Ми живемо у динамічному світі, що дуже швидко змінюється. Ці зміни стосуються усіх сфер нашого буття: техніки, що нас оточує, політики, яку проводять світові держави, цінностей, на які орієнтуються люди. Наше життя стало безперервним процесом адаптації, і саме від адаптаційного потенціалу особистості у значній мірі залежать її успіх та  можливості самореалізації.

    Читати далі
    Робота над проблемою | Переглядів: 2112 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 16-Листопада-2010

    Педагогічне забезпечення креативного навчального закладу

    При вирішенні проблеми педагогічного забезпечення креативна педагогічна система базується на положенні про його вирішальну роль у визначенні результативності діяльності закладу. Виходячи з цього, до вчителів креативного навчального закладу ставляться високі вимоги.

    При комплектації педагогічного колективу директор виходить з того, що вчителям повинні бути властиві:

    • дружелюбність і чуйність;
    • уміння розібратися в психологічних особливостях обдарованих дітей, відчуття їх потреб, інтересів, розуміння нахилів, терпіння;
    • досвід роботи з дітьми (в тому числі і своїми особистими);
    • високий рівень інтелекту;
    • широке коло інтересів і вмінь;
    • наявність крім педагогічної ще якоїсь освіти;
    • живий, активний характер;
    • розвинене почуття гумору, але без сарказму;
    • гнучкість до перегляду своїх поглядів, постійному самовдосконаленню;
    • готовність до виконання найрізноманітніших обов'язків, зв'язаних з навчанням обдарованих дітей;
    • творчий нетрадиційний світогляд;
    • висока цілеспрямованість;
    • здібність до самоаналізу, самооцінки
    • хороше здоров'я, життєстійкість;
    • спеціальна післявузівська підготовка до роботи з обдарованими дітьми і готовність до подальшого придбання спеціальних знань.

    Готовність педагога працювати в креативному навчальному закладі передбачає також наявність у нього теоретичних знань і професійних знань та умінь:

    • здатність будувати індивідуалізоване навчання при узгодженні з результатами психологічного діагностичного обстеження дитини;
    • використовувати концептуальну модель обдарованості, що допомагає охопити всі складності і тонкощі навчально-виховного процесу;
    • розробляти та модифікувати навчальні програми;
    • стимулювати пізнавальні, творчі здібності учнів;
    • консультувати учнів і оцінювати їх успіхи.

    Принципово важливою умовою визнання професійної концептуальної відповідності педагога в креативній педагогічній системі є:

    • наявність педагогічної системи, що забезпечує креативний навчально-виховний процес;
    • відкритість педагога до нового і здатність гнучко вдосконалювати свою педагогічну систему;
    • готовність педагога до безкорисливих проявів.
    Робота над проблемою | Переглядів: 1222 | Завантажень: 0 | Додав: admin | Дата: 16-Листопада-2010

    Ввійдіть або зареєструйтесь

    Корисні посилання
  • Мої знання
  • Освітній сайт Дніпропетровщини
  • Класна оцінка
  • ЗШ № 2
  • ЗШ № 3
  • ЗШ № 4
  • ЗШ № 5
  • ЦДТ "Надія"
  • Відділ освіти
  • Офіційний сайт міського голови
  • Міський відділ освіти виконавчого комітету Першотравенської міської ради
  • Міністерство освіти і Науки
  • Газета «Освіта України»
  • Освіта UA
  • Острів знань
  • Шкільна освіта
  • Освітній портал
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz

  • Сайти наших вчителів

    Пошук

    Міні-чат
    500

    Календар подій
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

    Погода
    Першотравенськ

    Випускникам
  • Все про ЗНО
  • Міністерство освіти і науки України
  • Перелік вищих навчальних закладів
  • Дніпропетровський регіональний центр оцінювання якості освіти
  • Портал про ЗНО
  • Інформаційна система "Конкурс"

  • Учнівські конкурси
  • Фізичний конкурс «Левеня»
  • «Природознавча гра "Геліантус"»
  • Українознавча гра «Соняшник»
  • Конкурс по языкознанию «Русский медвежонок»
  • Природничий конкурс « Колосок»
  • Математичний конкурс «Кенгуру»
  • Конкурс «Бобер»

  • Можна користуватись

    Вверх
    Першотравенська ЗШ № 1 © 2024
    Використовуються технології uCoz